Naše 6denní turné: Skvělé časy v poušti Gobi – část č. 2

… Pokračování z skvělých časů v poušti Gobi, část č. 1

Den 4:

Den začal nějakým skalním, zatuchlým chlebem, který na něm opravdu měl plísně. Což nebylo přesně touto metodou, všichni jsme si přáli zahájit náš 7,5 hodinový den jízdy! Když jsme znovu naskočili do dodávky a pokračovali dál z Rolling Hills zpět do ploché, špinavé pouštní krajiny. Z ničeho se objevila částka, která měla supermarket zásobený chladným pivem! To bylo nejchladnější pivo, které jsme viděli ve věku, stejně jako Guy bylo nejlepší načasování. Sestřelili jsme naše pivo v poušti a pokračovali dál.

Ukázali jsme se v táboře GER a rozhodli jsme se, že jsme se všichni po 4 dnech po sprchování vyrazili, takže jsme udělali další nejlepší věc – prádlo. Naše ponožky, stejně jako tričko, namočily se do nádoby na mýdlovou vodu, zatímco jsme všichni seděli kolem chatování, hrají karty a užívali si kávu i výhled na poušť. Před spaním jsme jedli pár misek domácí polévky Laksa (nudle s hovězí a zeleninou ve velkém vývaru).

Noodle polévka na večeři s hovězím masem a zeleninou

5. den:

To byl s největší pravděpodobností náš velmi milovaný den cesty. Byla to jen 6 hodin jízdy a také jsme viděli tak spoustu věcí. Viděli jsme regionální domácnost asi 10 lidí, kteří za jejich džíp něco táhli. Ukázalo se, že valili ovčí vlnu, aby byla ztuhlá, jako pociťovaná, pro obložení jejich GER. Nick, stejně jako jsem skočil na možnost vyskočit z dodávky a také objevit, co dělají, kromě hraní s zvídavými dětmi.

Válcovací ovčí kožešinka, aby se cítila pro izolaci na ger
Mě se 4 okouzlujícími ženami na venkově
Poté jsme šli do rockového chrámu s jeskyněmi, kde se mniši skrývali ve 30. letech, kdy mongolská sovětská vláda je všechny zabila. Byla to velmi uvolněná oblast. Když jsme sestoupili z hory, narazili jsme na regionálního muže. Všichni jsme seděli v kruhu a také vytáhl láhev „šňupací“. Jedná se o láhev plnou tabáku, která je obvykle vonící. Všichni od žen po buddhistické mnichy odfrkňují tento tabák a také se uvádí, že se používá jako pozdrav. Takže jsme se připojili k tradicím Mongolska a odfrkl si nějaký tabák od náhodného chlapa uprostřed pouště! Byla to upřímně jedna z nejhorších věcí vůbec. Můj nos voněl jako parfém stará žena, stejně jako moje hrdlo hořelo asi hodinu poté.

Sedět s Guyem v poušti Gobi a připravit se na čichání šňupání!
Odtud jsme přivedli a také jsme viděli ještě jednu domácnost, která opravdu sestavuje GER! Ukázali jsme se právě včas a také jsme jim mohli pomoci. Byl to takový fascinující proces, stejně jako jsme tak rádi, že jsme mohli vidět, jak se dům vyvíjel od základů.

Budování ger
Ukázali jsme se v našem táboře Ger a také byli uvítáni babičkou i dědečkem rodiny. To byla nejvíce standardu domácností, se kterými jsme zůstali, a jsou skutečně nomádské. Před kontrolou našeho GER jsme byli pozváni do domu pro domácí mléko a chléb.

Uvnitř domácnosti ger

Na večeři se nás všech 6 z nás i na našem průvodci i motorista spojili v kuchyňské oblasti a také si vytvořili standardní jídlo zvané Khuushuur, ploché smažené palačinky plněné masem. Všichni jsme pomáhali a také jsme se potěšili v láhvi vodky, než si přehrávají karty a jdeme do postele. Byl to pozoruhodný den v Gobi.

6. den:

Náš poslední den v této obrovské oblasti byl také skvělý. Všichni jsme si přáli vyzkoušet koňskou Arak, mnohem typičtější pro fermentované mléky. Zastavili jsme se tedy v regionální domácnosti, která měla venku koně, a náš průvodce se zeptal, jestli nějaké mají. Naštěstí to udělali … ve skutečnosti měli 2 plné sudy. Maminka vylévala 2 velké misky, abychom pili, ale všichni z nás můžeme zvládnout jen malé, ubohé množství. Chuť byla opravdu slaná i kyselá, takže jsme předali naši misku našemu průvodci, který je pro nás vyleštil, a nakonec jsme nakonec narazili z GER! Nejen, že dospělí pili Arak, ale dvouleté dítě i šestiletá žena rovněž zabouchly chutné mléko, ale nemohli jsme tomu uvěřit!

Zdola nahoru! Je zřejmé, že je v pořádku, aby dva roky vypili chlast v Mongolsku!

Regionální domácnost byla také uprostřed kožních ovcí, kterou zabili, a také vykuchala kozu. Byl to čas oslavy Naadamu, takže se domácnost připravila na návštěvníky i na oslavy. Byl to tak vynikající regionAL zkušenosti, stejně jako jsme tak rádi, že jsme se zastavili, aby tam uvedli rodinu.

Mongolští lidé využívají každou část zvířete

Brzy večer jsme pokračovali v naší jízdě a objevili jsme se zpět v Ulan Bator. Poděkovali jsme našemu motoristovi i průvodci, stejně jako 6 z nás táhli naše zaprášená, špinavá, zpocená těla po schodech do našeho hostelu.

Výlet do Mongolska by nebyl úplný, aniž by se pustil do pouště Gobi. Krajina je tak rozmanitá a památky jsou vynikající. Jsme tak rádi, že jsme měli 6 dní v poušti a také jsme měli všechny neskutečné zážitky, které jsme udělali. Jsme obzvláště vděční, že náš čas strávil s některými skutečně pozoruhodnými lidmi, o kterých si nyní myslíme být našimi přáteli.

Skákání pro štěstí v poušti Gobi. Skvělé časy s vynikajícími přáteli
Podívejte se na naše video GOBI Desert Exkursion Pt.2 Video!

Chcete -li zobrazit část jedné z této publikování a video klikněte zde!

Gobi poušť, zkontrolujte! Další … Naadamová oslava v TSETSERLEG, stejně jako trekking, stejně jako kempování podél řeky Chuluut.

Mongolské cestovní blogy

Mít rád? Připnout! ?

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou partnerem Amazonu a také přidružením pro některé další maloobchodníky. To naznačuje, že provádíme provize, pokud kliknete na odkazy na našem blogu a nakupujete od těchto prodejců.