Pokud jde o zimní sezónu v Sydney, měli jsme trochu všeho, co jsme minulý týden, měli jsme trochu všeho, co se týká zimní sezóny Sydney, novým obyvatelem a skutečným hráškem

. Jasné, teplé slunečné dny, mrazivé chladné dny, bičování deště a bičování větrů … a také začít týden tato bláznivá mlha, která sestoupila přes jednu konkrétní část města.

Je to ještě jemnější ukazatel, že léto je ještě chvíli pryč. Avšak s některými cestováními na sever pro nás později tento týden očekáváme trochu přestávky a nějaké teplé počasí.

Mezitím se tady s námi děje tento týden právě odešel v našem nejnovějším edici IG:

Probuzení stejně jako tato mořská mlha sedící na vrcholu přístavního mostu byla dnes ráno spíše šokem. Je tak neobvyklé vidět most prakticky zcela nepostřehnutelný pod velkým oblakem. Vytvoří to však několik fantastických obrázků!

Jen druhá strana přístavního mostu – v Circular Quay – na to můj trajekt pozdravil! Je to jako být ve dvou městech! Podívejte se na tu modrou oblohu!

Dnes večer paní Romance, stejně jako já chodím do médií představit pro letošní přicházející Sydney Craft Beer Week. Jsme v Union Hotel v Newtown, který je stejně plný fantastického jídla i piva, abychom vyzkoušeli několik piv, které budou zahrnuty do letošního SBW.

Dnes označuje začátek vstupenek, které se prodávají pro všechny různé akce – více než 75 let – oslavující řemeslné pivo Aussie. Zde je seznam všech událostí na webu SCBW.

V říjnu se ujistěte, že vám nebude ujít vstupenky na různé odchody. Je to být fantastický rok pro fantastické pivo. Když už mluvíme o fantastickém pivu, ujistěte se, že můžete vyzkoušet jedno z mých nových preferovaných piv na všech dob-The Squealing Pig Apa od Tumut River Brewing Co. Tato věc je naprosto velkolepá!

A když už mluvíme o vstupech, je to ideální událost pro všechny, kterého si můžete četli všichni, kteří čtete, abyste pracovali na tom, aby vaše bromance k životu – naše publikování z minulého týdne vše o metodách, jak zajistit, aby vás i váš nejlepší kamarád udržovali pevně.

Může to být šplhání venku, avšak v radě komor v Chatswoodu je všechno útulné i šťastné. Můj kamarád Pete dnes skončil jako australský rezident. Je to fascinující zážitek vidět, co se děje na jedné z těchto obřadů, takže pokud máte někdy možnost jít na obřad přítele, udělejte to.

Na konci jsou také úplně zdarma Tim Tams!

Dnes večer – krátká koncepty na večeři a také pocit jako léčba – rozhodli jsme se uvařit několik z těchto chudých chlapců. Jsou to svitky na pizzu, že přišel náš kamarád Lorraine z NotquiteNigella.com, protože je nemůžeme přestat vyrábět (a pak rychle je jíst).

Jsou docela jednoduché-zvláště pokud podvádíte a využíváte předchvalené libovolné pečivo-a také jsou naprosto chutné.

Je to o té době, že? Přesně tak vyvolává paní Romance její knock-off čas Martini. stejně jako kdo jsem se hádat? Obzvláště to, že to znamená i pro mě Martini! Smíšený nápoj paní Romance je vyroben ze čtyř sloupů a také s tenkým oranžovým plátkem.

Z výstřelu je moje (rychle mizející) Martini, který jsem si udělal s využitím svého nového preferovaného ginu z Loch Distillery. Jejich nový tkalcovský gin je významný 50%, je však stejně hladký jako kapalná čokoláda. Je to ostré bitové číslo, takže jsem pro svou ozdobu šel s citronovým zvratem.

Jaká metoda vidět ve čtvrtek odpoledne!

Dnes večer paní Romance, stejně jako já jsem na večeři v Uccello ve městě. Tato italská restaurace je s výhledem na bazén v Ivy a je skutečnou pochoutkou pro okouzlující jídlo. Služba je vynikající a nejvyšší zásuvka jídla.

Rekapitulace cestování tohoto týdne

Každý týden se vracíme v čase přes několik našich preferovaných turistických destinací využívajících nikdy předtím neviděné obrázky našich cest. Zde jsme se ohlédli tento týden.

Dveře v Buranu – barevný ostrov severně od Benátek – jsou všechny takové. Jasné, radostné a také s dekorativními záclonami přes ně v létě udržujte proudění vzduchu s těmito staletími starými domovy, ale také poskytuje určité soukromí.

Burano určitě stojí za to jít, když jste v Benátkách. Musí to být nejšťastnější, nejpřátelštější a nejhezčí část města. Zde je mnohem více naší cesty do Buranu a zde je náš průvodce k využití trajektového systému v Benátkách – Vaporetto.

Chicago je jedním z mých absolutně preferovaných měst ve státech. Na tomto místě je něco, co mě opravdu dostalo. Stejně jako výhled z vrcholu budovy John Hancock je ohromující. Je těžké uvěřit, že se jedná o jezero a také ne oceán.

Bit kuriózní město Piran ve Slovinsku je jedna obrovská fotografická pohlednice. V centru města nejsou žádná vozidla, ale to nezastaví, že to je šílené hektické právě tady v létě. Nedovolte, aby vás to odložilo. Toto je část světa, který si přejeme, aby každý mohl zažít, je to tak hezké.

Piranova pobřeží dělá Jaderskou plnou spravedlnost. Jeho krystal waTers i docela pocitu rybářského města jsou přesně to, co očekáváte, když se zde ukážete.

Pirana je jen hodinu jízdy od severovýchodního italského města Triestu, které je také vidět.

Zděné město San Gimignano je jedním z našich preferovaných míst v Itálii. Starý přítel domácnosti, který pochází z Toskánska, nám poskytl seznam míst, kam jsme měli jít, zatímco jsme prozkoumali Toskánsko. Byl naprosto nejlepší, když uvedl, že San Gimignano je nutností. Je chápáno jako město 100 věží, protože tam bylo používáno k více než 100 obrovských monolitických věží, které vycházejí ze zdí města.

Postupem času bylo mnoho z nich zničeno nebo padlo, stejně jako zbývá jen hrstka. Přesto, dokonce z dálky, silueta San Gimignano je jako žádný jiný na Zemi.

Klikněte přímo zde pro mnohem více o tom, co jsme viděli, udělali jsme, stejně jako o tom, co chápeme o Toskánsku.

Měli jsme štěstí, že jsme několikrát chodili do Itálie. Jedním z našich GOS bylo jít na svatební akci velkého přítele v Toskánsku. Objevil trochu hradu v Toskánských kopcích s názvem Castello Di Modanella, což je docela nejkrásnější místo svatební akce, jaké jsem kdy viděl.

Recepce svatebních akcí byla nejlepší, kde paní Romance nyní stojí na nádvoří tohoto starověkého hradu, přičemž přelétají nad hlavou v soumraku a také teplem ideálního italského letního večera. Byl to nádherný den a také jeden, na který nikdy nezapomeneme.

Nejprve jsme se však obávali, že jsme se dostali na svatební akci tak daleko od domova. Cílové svatby mohou být skutečnou bolestí, ale jak se ukázalo, byla to první z mnoha svateb v zahraničí, na které jsme byli. Výsledkem je, že jsme pro vás tuto příručku spojili, jak přesně jít na cílovou svatební akci a na to, co byste měli očekávat.

A tak končí tento týden IG Edition. Doufáme, že jste v této aktualizaci potěšili, a také – pokud jste to již tak neučinili – mějte na paměti, že na indikaci, stejně jako náš běžný zpravodaj, který vychází každý pátek. Má přehled o týdenních zprávách plus zprávy o tom, co se s námi děje.

Rovněž poskytujeme zvláštní oznámení o jakémkoli typu soutěží, které provozujeme, nebo freebies, které poskytujeme.

Kliknutím sem získáte náš zpravodaj a také naši zcela bezplatnou e -knihu na cestování.

Nyní nám řekněte, co se s tebou minulý týden děje? Sekce komentářů níže je vaše!

Obrázky MR a také paní Romance prostřednictvím Instagramu: @Mrandmrsromance, @Hairromance, @Christina.Butcher – Insta účet paní R a samozřejmě také @angrybastard!